Pracovný postup

Ako pracujeme?

Oboznámte sa s fázami pracovného postupu.

  1. Vaše požiadavky
    zašlete nám čo najpodrobnejší zoznam Vašich požiadaviek, vrátane termínov, v ktorých plánujete projekt spustiť, alebo požadujete ukončenie požadovaných prác.
  2. Návrh riešení
    navrhneme Vám možné riešenia a časový odhad realizácie s ohľadom na Vaše požiadavky a rozpočet.
  3. Schválenie riešenia
    vyberiete si jedno z navrhovaných riešení.
  4. Cenová ponuka
    vypracujeme a zašleme Vám individuálnu cenovú ponuku s vyčíslením navrhovaného riešenia, prác a potrebných produktov.
  5. Vyplatenie zálohy
    po akceptovaní predloženej cenovej ponuky Vás pri projektoch nad 200 € vyzveme k úhrade zálohy vo výške 50% cenovej ponuky.
  6. Pracovné podklady
    na základe charakteru požadovaných prác Vám zašleme dotazník s požiadavkami, kde nám zodpoviete príslušné otázky a pripravíte pracovné podklady, vrátane poskytnutia prístupových údajov k príslušným systémom, ak si to typ úkonu vyžaduje.
  7. Realizácia
    proces samotnej realizácie prác na Vašom projekte.
  8. Záznam o práci
    ak prácu skončíme, vyhotovíme a zašleme Vám záznam o realizácii, ktorý obsahuje popis riešení a ich stav.
  9. Ladenie a testovanie
    fáza, v ktorej dostávate priestor k pripomienkovaniu prác, my doladíme všetko podľa Vašich požiadaviek; ak je to potrebné, práce nad rámec cenovej ponuky sú dodatočne naceňované a Vami schvaľované pred započatím ich realizácie.
  10. Prebratie projektu
    uzavrieme všetky, Vami požadované práce a projekt Vám odovzdáme.
  11. Fakturácia
    zašleme Vám k úhrade faktúru za vykonané práce, a/alebo dodané produkty, v prípade že bola vyplatená záloha, zašleme Vám faktúru zníženú o sumu zálohy.
  12. Servis (dobrovoľné)
    ak si prajete, aby sme sa o Váš projekt kontinuálne starali a zabezpečovali servis, dohodneme sa s Vami na forme a časovom rozsahu podpory na základe individuálneho dohovoru.

Ako s Vami komunikujeme?

  • Uprednostňujeme e-mailovú komunikáciu, z dôvodu zabezpečenia obojstrannej kompletnej histórie komunikácie.
  • Najlepším spôsobom je, ak nás oslovíte prostredníctvom kontaktného formulára.
  • Na e-maily odpovedáme do 48 hodín, alebo v nasledujúci pracovný deň po dni pracovného voľna.
  • Pre rýchle jednanie v pracovných hodinách (pondelok - piatok: 9:00 – 16:00) použite prosím telefonický kontakt +421 (0)908 175 660 (O2), s následným zaslaním dohodnutých požiadaviek na e-mail.
  • V rámci jedného projektu, ak klienta zastupujú viaceré poverené osoby, komunikujeme výhradne iba s jednou osobou.
  • Oceníme, ak pri komunikácii budete používať iba jednu e-mailovú adresu (jedno telefónne číslo, atď.).
  • Nezanechávajte nám prosím požiadavky v Skype, na Facebooku či iných komunikačných kanáloch a sieťach. Nemusia byť z našej strany dohľadateľné a zodpovedané.
  • Skype používame iba pre účely vopred dohodnutého konferenčného online školenia, alebo platenej podpory a poradenstva.

Aké prístupové údaje vyžadujeme?

Ak pre Vás realizujeme webový projekt, pripravte si a zašlite nám prosím nasledujúce autentifikačné údaje:
  • Prístup na FTP
    hostiteľ, alebo IP adresa, prihlasovacie meno a heslo
  • Prístup do SQL (MySQL) databázy
    odkaz na správcu databázy, prihlasovacie meno a heslo
  • Prístup do administrácie PrestaShop-u
    (iba ak sa jedná o úpravy systému) odkaz k administrácii, prihlasovacie meno a heslo
  • Prístup do administrácie webhostingu
    odkaz k administrácii, prihlasovacie meno a heslo
Tip: ak je to možné, vytvorte pre nás dočasné prístupové kontá aktívne iba v čase realizácie projektu, alebo dohodnutých prác.
Spojte sa s nami

PrestaShop a celý jeho ekosystém sa neustále vyvíja a napreduje. Prijímajte od nás e-mailom aktuality o najnovších vydaniach, moduloch a doplnkoch.